کولانت تراش
صنایع دستی
انواع صنایع دستی،شغل خانگی برای مردان،تحقیق صنایع دستی،لیست مشاغل خانگی پردرآمد

منبع : کولانت تراش

کولانت تراش

کاربردهای کولانت تراش

در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.

روغن آب صابون محصولی ست که قابل اختلاط با آب بوده و با تشکیل امولوسیون روغن در آب و ایجاد شرایط صابونی به جهت فرایند روان کاری و خنک کاری مورد استفاده قرار می گیرد.
از مهمترین ویژگی های کولانت تراش می توان به غیر صابونی بودن آن و در نتیجه شفافیت محصول اشاره کرد که باعث راحتی دید اپراتور در حین عملیات ماشین کاری میگردد.
شاید بپرسید فرق کولانت تراش ( آب تراش ) با روغن آب صابون چیست؟ هر سه مورد یک محصول میباشند که در صنعت با عناوین مختلف معرفی شده اند یعنی روغن آب صابون یا آب صابون تراشکاری با روغن حل شونده و روغن Z1 هر سه اسم های مختلف یک محصول می باشد و به دلیل اینکه افراد با اسم های مختلف دنبال این محصولات می گردند مجبور شده ایم نام هر چهار تا را در سایت ذکر نماییم.
عموما آب صابون تراشکاری یا روغن Z1 پس از مدتی استفاده دچاره پدیده ریزش PH گردیده و رشد باکتری در داخل مخزن امولوسیون شروع خواهد شد که در این زمان با اضافه کردن مقدار مناسبی از محلول آنتی باکتریال و بالانس مجدد PH ، روند رشد باکتری و فساد محصول به تاخیر افتاده و امولوسیون یا همان روغن حل شونده عمر طولانی تری خواهد داشت.

مزایای کولانت تراش

خاصیت ضد زنگ زدگی
تشکیل امولسیون پایدار
قابلیت روان کنندگی عالی
امولسیونی پایدار
خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد کف
ضد خوردگی
خاصیت خنک کنندگی بالا
خاصیت ضد زنگ زدگی

مجموعه دلفین شیمی با تهیه فرمولاسیون جدید خود، محصولی ارائه داده که حتی در آب های سخت بدون نیاز به صرف هزینه و تهیه دستگاه تصفیه ، قابل اختلاط با آب بوده و تشکیل امولوسیون پایدار و با کیفیتی را میدهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 14 مهر 1398برچسب:, :: 10:19 :: نويسنده : مدیر

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نمونه پایان نامه - دانلود متن کامل با فرمت ورد و آدرس postao.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: