نحوه برگزاری کنکور ۹۸ و کنکور۹۹
صنایع دستی
انواع صنایع دستی،شغل خانگی برای مردان،تحقیق صنایع دستی،لیست مشاغل خانگی پردرآمد

نحوه برگزاری کنکور ۹۸ و کنکور۹۹

رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به تغییر نظام آموزشی، برای کنکور سال ۹۸ دو نوع و سری سئوال برای داوطلبان نظام قدیم پیش دانشگاهی و نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی می شود.

 

سایت دانشجوفا؛ رئیس سازمان سنجش گفت: با توجه به تغییر نظام آموزشی، برای کنکور سال ۹۸ دو نوع و سری سئوال برای داوطلبان نظام قدیم پیش دانشگاهی و نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی می شود.

 

دکتر ابراهیم خدایی افزود: نظام آموزشی تحصیلی دانش آموزان تغییر کرده است و ما از سال ۹۸ با داوطلبانی که در نظام آموزشی جدید تحصیل کرده اند مواجه می شویم.

وی افزود: به همین منظور در کنکور ۹۸ دو نوع سئوال و دو سری سئوال طراحی می شود. یک سری سئوال از کتاب ها و دروس نظام قدیم پیش دانشگاهی خواهد بود و یک سری سئوال هم از کتاب ها و دروس نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی خواهد شد که هر دو گروه داوطلبان در آزمون به سئوالات پاسخ دهند.

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: منابع امتحانی، درصد دروس و تمامی مواردی که به سئوالات کنکور ۹۸ مربوط باشد در زمان مناسب به داوطلبان اطلاع رسانی می شود و داوطلبان در این زمینه نگرانی نداشته باشند.

وی گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد داوطلبان هر سال کنکور را پشت کنکوری ها تشکیل می دهند برای سال ۹۸ دو سری سئوال طراحی می شود.خدایی خاطرنشان کرد: البته این موضوع برای سال ۹۹ ادامه نمی یابد و در سال ۹۹ همان سئوالات نظام جدید (۳،۳،۶) طراحی خواهد شد.

دانلود جزوات کنکور

دانش آموز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 8 خرداد 1397برچسب:, :: 20:9 :: نويسنده : مدیر

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نمونه پایان نامه - دانلود متن کامل با فرمت ورد و آدرس postao.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: